Άλλωστε, όπως έχουμε επισημάνει στο energia.gr μεγάλες εταιρείες έχουν δείξει το ενδιαφέρον τους για επενδύσεις στην τεχνολογία του υδρογόνου. Μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιηθούν τεχνολογίες υδρογόνου και χαμηλών ρύπων παγκόσμια τονίζει στο energia.gr ο καθηγητής από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας κ. Σοφοκλής Μακρίδης. «Την ομάδα των επτά επιστημόνων τη συνδέουν οι ειδικεύσεις τους και ολοκληρώνουν συμπληρωματικά λύσεις για την εκάστοτε τεχνολογία. Σε ένα σπίτι, στην βιομηχανία, στο αυτοκίνητο, στην εκπαίδευση και βέβαια στην ανάπτυξη νέων ερευνητικών ολοκληρωμένων προγραμμάτων που μπορούν να αντιμετωπίσουν προβλήματα σε παγκόσμιο επίπεδο στα θέματα ενέργειας και του περιβάλλοντος», αναφέρει ο κ. Μακρίδης.
Οι εξελίξεις αυτές έρχονται σε μια περίοδο, όπου το υδρογόνο θα μπορούσε να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο και στις μεταφορές. Το υδρογόνο θα μπορούσε να τροφοδοτήσει σχεδόν όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διασχίζουν τον ειρηνικό ωκεανό. Σύμφωνα με νέα μελέτη του Διεθνούς Συμβουλίου για τις Καθαρές Μεταφορές (ICCT) το 99% των διαδρομών που πραγματοποιήθηκαν το 2015 θα μπορούσε να έχει τροφοδοτηθεί με υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου. Να σημειωθεί πως το 2018, ο Διεθνής Οργανισμός Ναυσιπλοΐας συμφώνησε ότι οι εκπομπές από τη ναυτιλία πρέπει να μειωθούν τουλάχιστον κατά 50% έως το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008. Ο Διεθνής οργανισμός τονίζει την αναγκαιότητα να δοθεί έμφαση σε νέες τεχνολογίες. ΠΗΓΗ:https://www.energia.gr/article/165331/to-ydrogono-os-kaysimo-toy-mellontos-h-symvolh-epta-episthmonon