«Το δίμηνο που ακολουθεί μέχρι το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερα κρίσιμο γιατί υπάρχουν συγκεκριμένα προγράμματα τα οποία αποτελούν ναυαρχίδες», σημείωσε σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Alpha ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.
O κ. Ξενόφος χαρακτήρισε πρόκληση για το ΤΑΙΠΕΔ την επίτευξη του στόχου των εσόδων φέτος, ύψους 2 δισ. ευρώ, αλλά είναι εφικτός στόχος. «Το δίμηνο που ακολουθεί μέχρι το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερα κρίσιμο γιατί υπάρχουν συγκεκριμένα προγράμματα τα οποία αποτελούν ναυαρχίδες. Το πρόγραμμα και η εξέλιξη που θα έχει θα προσδώσουν το στίγμα στο στόχο και τελικά στο νούμερο που θα καταφέρουμε να φέρουμε», σημείωσε σχετικά.
Περιγράφοντας την νέα στρατηγική του ΤΑΙΠΕΔ επισήμανε ότι εστιάζει στο αναπτυξιακό προφίλ του Ταμείου, για το οποίο οι πωλήσεις δεν είναι αυτοσκοπός, ούτε το τίμημα είναι το μοναδικό κριτήριο, όσο περισσότερο εστιάζει στο αναπτυξιακό αποτύπωμα και το κοινωνικό όφελος που αφήνει η αξιοποίηση ενός περιουσιακού στοιχείου.
Ο κ. Ξενόφος επικαλέστηκε ως παράδειγμα την Εγνατία Οδό, έναν δρόμο ο οποίος διασχίζει όλη την Βόρειο Ελλάδα, στις απολήξεις του έχει σημαντικά λιμάνια όπως είναι της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας στην Ανατολή, της Ηγουμενίτσας και της Κέρκυρας στη Δύση. Έτσι δημιουργείται ένα αναπτυξιακό τόξο γιατί ουσιαστικά τα λιμάνια έρχονται να προσδώσουν υπεραξία στο δρόμο μέσα από την εμπορευματική κίνηση, αλλά και ο ίδιος ο δρόμος να προσφέρει κίνηση στα λιμάνια.
Για το θέμα της ΛΑΡΚΟ ο κ. Ξενόφος επισήμανε ότι θα πρέπει κανείς να το δει με ιδιαίτερη ευαισθησία, καθώς η όποια εξέλιξη στην εταιρεία αφορά περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους, ενώ για τα ΕΛΠΕ και την επικείμενη συμφωνία μετόχων μεταξύ των δύο βασικών μετόχων της εταιρείας σημείωσε ότι «είμαστε σε καλό δρόμο».
Αναφορικά με την αξιοποίηση των λοιπών λιμένων, για τα οποία το ΤΑΙΠΕΔ έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την πρόσληψη συμβούλων, ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε ότι προτεραιότητα έχουν οι λιμένες Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Ηγουμενίτσας και Κέρκυρας. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την Αλεξανδρούπολη και το δυνητικό ενδιαφέρον που υπάρχει, επισήμανε ότι είναι ένα λιμάνι το οποίο έχει προοπτική και δυναμική, έχουν γίνει επενδύσεις πάνω από 100 εκατ. ευρώ σε υποδομές, έχει γεωπολιτικό στίγμα και θέση, η οποία θα μπορέσει να έχει ένα καλό ενδιαφέρον και ένα καλό διαγωνισμό.